Gyakran Ismételt Kérdések(GYIK)

 

Meg lehet tekinteni a babakocsit személyesen?

Jelenleg csak webshopként üzemelünk így személyes megtekintésre nincs lehetőség.

 

Kaphatok több képet a kiválasztott termékről?  

Általában csak annyi képünk van, amennyi felvan töltve az oldalra. Sajnos nem tudunk több képet adni.

 

A számlát milyen formában kapom meg?

Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, a rendeléskor megadott e-mail címre.

 

Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

A futár kétszer fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.

Amennyiben másoszorra sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.

 

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy a következő vásárláskor plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk a szállítási költséget akkor is, ha nem veszed át a csomagodat.

 

Terméket lehet adott napra rendelni?

Természetesen, megjegyzés rovatba írd be, hogy mikorra szeretnéd vagy jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon.

 

Garancián túli javítás esetén honnan tudok alkatrészt beszerezni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy betudjuk-e szerezni a megfelelő alkatrészeket.

 

Tudok külön alkatrészt beszerezni a meghibásodott termékhez?

Jelezd ügyfélszolgálatunknak és megpróbáljuk beszerezni a hibás alkatrészt.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a kiválasztott termék?

Készleten lévő termékeinket 1-2 napon belül átadjuk a Express One futárszolgálatnak.

Gyártói Készletenlévő termékeink beszerzési ideje 1-21 munkanap, mivel ezeket külföldről hozzuk be rendelésre. Pontos időpontért keresd ügyfélszolgálatunkat.

Alacsony készleten lévő termékekből még van 1-2 darab, de lehet, hogy mire megrendeled elfogy. Minden esetben tájékoztatunk, ha már nincs raktáron.

Nemrendelhető nem tudjuk, hogy mikor lesz belőle, ha lesz egyáltalán.

 

Mennyi idő a szállítás?

Termékeinket az Express One futárszolgálat viszi házhoz. Általában feladást követő munkanapon már ki is viszik a választott terméket.

A futárt minden munkanap tizenegy óráig tudjuk megrendelni, ezért ha tizenegy óra után rendelsz olyan terméket ami készleten státuszú, azt csak a következő munkanapon tudjuk átadni a futárszolgálatnak.

 

Tudok az Express One futárnál is fizetni?

Röviden igen.

Jelenleg előreutalásos és utánvétes fizetésre is van lehetőség.

Előreutalás esetén minden esetben díjbekérőt küldünk. Kérjük, hogy a díjbekérőn szereplő bankiadatok figyelembe véve a rajta lévő pontos összeget utald át. A díjbekérőt csak akkor kapod meg amikor a rendelésben szereplő minden termék beérkezik a raktárunkba és készen áll a szállításra. Amint a vételár megérkezik a számlánkra, megrendeljük a futárt és átadjuk a terméket.

Utánvét esetén a termékek beérkezése után közvetlenül megrendeljük a futárt és átadjuk a terméket. A rendelés végösszegét a futárnál kell a termék átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával (előre kell szólni) fizetni.

 

Kinéztem egy terméket, van róla több képetek?

Minden termék esetén lehetőleg feltöltjük az összes rendelkezésünkre álló képet, hogy könnyebb legyen a választás így az oldalon lévő képeken felül általában nem tudunk több képet mutatni.