Meg lehet tekinteni a babakocsit személyesen?
Jelenleg csak webshopként üzemelünk így személyes megtekintésre nincs lehetőség.
Kaphatok több képet a kiválasztott termékről?
Általában csak annyi képünk van, amennyi felvan töltve az oldalra. Sajnos nem tudunk több képet adni.
A számlát milyen formában kapom meg?
Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, a rendeléskor megadott e-mail címre.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?
A futár kétszer fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.
Amennyiben másoszorra sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.
Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy a következő vásárláskor plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk a szállítási költséget akkor is, ha nem veszed át a csomagodat.
Terméket lehet adott napra rendelni?
Természetesen, megjegyzés rovatba írd be, hogy mikorra szeretnéd vagy jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon.
Garancián túli javítás esetén honnan tudok alkatrészt beszerezni?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy betudjuk-e szerezni a megfelelő alkatrészeket.
Tudok külön alkatrészt beszerezni a meghibásodott termékhez?
Jelezd ügyfélszolgálatunknak és megpróbáljuk beszerezni a hibás alkatrészt.
Mennyi idő alatt érkezik meg a kiválasztott termék?
Készleten lévő termékeinket 1-2 napon belül átadjuk a Express One futárszolgálatnak.
Gyártói Készletenlévő termékeink beszerzési ideje 1-21 munkanap, mivel ezeket külföldről hozzuk be rendelésre. Pontos időpontért keresd ügyfélszolgálatunkat.
Alacsony készleten lévő termékekből még van 1-2 darab, de lehet, hogy mire megrendeled elfogy. Minden esetben tájékoztatunk, ha már nincs raktáron.
Nemrendelhető nem tudjuk, hogy mikor lesz belőle, ha lesz egyáltalán.
Mennyi idő a szállítás?
Termékeinket az Express One futárszolgálat viszi házhoz. Általában feladást követő munkanapon már ki is viszik a választott terméket.
A futárt minden munkanap tizenegy óráig tudjuk megrendelni, ezért ha tizenegy óra után rendelsz olyan terméket ami készleten státuszú, azt csak a következő munkanapon tudjuk átadni a futárszolgálatnak.
Tudok az Express One futárnál is fizetni?
Röviden igen.
Jelenleg előreutalásos és utánvétes fizetésre is van lehetőség.
Előreutalás esetén minden esetben díjbekérőt küldünk. Kérjük, hogy a díjbekérőn szereplő bankiadatok figyelembe véve a rajta lévő pontos összeget utald át. A díjbekérőt csak akkor kapod meg amikor a rendelésben szereplő minden termék beérkezik a raktárunkba és készen áll a szállításra. Amint a vételár megérkezik a számlánkra, megrendeljük a futárt és átadjuk a terméket.
Utánvét esetén a termékek beérkezése után közvetlenül megrendeljük a futárt és átadjuk a terméket. A rendelés végösszegét a futárnál kell a termék átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával (előre kell szólni) fizetni.
Kinéztem egy terméket, van róla több képetek?
Minden termék esetén lehetőleg feltöltjük az összes rendelkezésünkre álló képet, hogy könnyebb legyen a választás így az oldalon lévő képeken felül általában nem tudunk több képet mutatni.